Service
Jeres løsning er i sikre hænder
Når vi har udviklet en løsning sammen med dig og din virksomhed, og løsningen er gået live, bliver den overdraget til vores serviceafdeling. Det betyder, at løsningen altid er i sikre hænder, hvis der skulle opstå udfordringer.
Vores serviceafdeling er altid bemandet af dygtige udviklere, som er klar til at håndtere alt fra fejlrettelser i jeres løsning til bruger- og produktsupport samt mindre udviklingsopgaver.
Ring til vores servicetelefon på +45 88 88 61 51
Vores service-telefon har åbent alle hverdage mellem 8 og 17.
Benyt vores 24/7-vagtordning
Skal jeres løsning fungere i flere lande med forskellige tidszoner, har I også mulighed for at benytte vores 24/7 vagtordning. Vagtordningen giver jer adgang til service og support døgnet rundt alle ugens dage.
Fordele for virksomheden
-
Altid hurtig opfølgning
Når du ringer til vores serviceafdeling eller vores 24/7-vagttelefon, får du altid fat i en erfaren udvikler, som hurtigt kan skabe overblik over problemet og identificere den rigtige løsning. Som servicekunde kan du også trygt indberette dit problem via Trello. Verticas serviceteam holder løbende øje med nye sager, så du altid er garanteret en hurtig opfølgning. -
Overlevering af viden fra udviklings- til serviceteam
Udviklerne i vores serviceafdeling sidder tæt på det udviklingsteam, som har bygget selve løsningen. Det betyder, at viden om din løsning ikke går tabt. Der er løbende en tæt dialog og sparring omkring alle løsninger mellem udviklingsteam og serviceteam. -
Service på alle løsninger
Når vi i Vertica udvikler en løsning til din virksomhed, opretholder vi test- og udviklingsmiljøer til jeres løsning. Det betyder, at det efterfølgende er lettere at finde fejl og rette dem hurtigt og effektivt. -
På forkant med sikkerheden
Vi forpligter vi os til at holde øje med, hvor der kan opstå sikkerhedshuller på de forskellige platforme – og vi handler, hvis det er nødvendigt.