Hvad er Zendesk?
Zendesk er et kundeservice-system, som indeholder funktioner som billetsystem, selvbetjeningsplatform, automatiserede arbejdsgange, multikanal-support og detaljeret rapportering og analyse.
En af de centrale fordele ved Zendesk er deres helpdesk, eller selvbetjeningsplatform på dansk. Den giver kunderne mulighed for hurtigt og nemt at finde svar på spørgsmål uden at skulle kontakte support direkte. Det hjælper ikke alene med at reducere arbejdsbyrden for dine supportteam, men forbedrer også den samlede kundeoplevelse.
Billetsystemet har et brugervenligt og intuitivt design. Det betyder, at du hurtigt og nemt kan organisere og svare på kundeforespørgsler.
Med Zendesk kan du nemt håndtere henvendelser fra dine kunder, uanset om de kommer ind via e-mail, telefon, sociale medier eller andre kanaler. Du kan også let modulere softwaren til din virksomheds specifikke behov.
Kundeservice er hvert år i kontakt med tusindvis af kunder og har en enorm viden om deres spørgsmål og udfordringer i forbindelse med produkter og ydelser. Ved at samle al information i ét system, kan du udnytte den samlede viden fra kunderne på tværs af organisationen. Fra produktudvikling til marketing og salg.
Fem fordele ved Zendesk:
- Optimeret håndtering af henvendelser: Zendesks billetsystem gør det nemt for dig og din virksomhed at organisere og besvare kundehenvendelser, uanset hvordan de kommer ind (e-mail, chat, telefon, sociale medier osv.). Det kan hjælpe dig med at håndtere et stort antal kundeforespørgsler mere effektivt.
- Selvbetjeningsmuligheder: Zendesks selvbetjeningsplatform / helpcenter giver kunderne mulighed for hurtigt og nemt at finde svar på deres spørgsmål, hvilket reducerer behovet for direkte support og forbedrer den samlede kundeoplevelse.
- Øget effektivitet og produktivitet: Zendesks automatiserede arbejdsgange, multikanal-support og detaljerede rapportering og analyse hjælper dig med at optimere supportprocesserne og forbedre din effektivitet og produktivitet.
- Kan formes efter behov: Zendesk er meget fleksibelt, hvilket gør det muligt for virksomheder at tilpasse det til deres specifikke behov. Det betyder, at virksomheder kan optimere platformen for at imødekomme unikke krav og processer.
- Forbedret kundeservice: Zendesk tilbyder et væld af værktøjer, såsom chat, vidensbase, billetstyring og kundedata. Dette gør det muligt for dig at have alle kundesupportbehov på ét sted samt at forbedre kundeserviceoplevelsen.
Kunderservice i Vertica: tænk kommercielt
Med god grund er Zendesk den mest efterspurgte kundeservice-software på markedet. Det er en agil software, som kan formes og modificeres efter de behov, din virksomhed sidder med.
Vertica er Zendesk-partner, hvilket betyder, at vi rådgiver om - og implementerer løsninger i - Zendesk.