Brugervenlig, skalerbar og fleksibel
Optimizely giver jer alle fordelene ved et stærkt CMS, og samtidig er platformen nem at betjene i forbindelse med daglig vedligeholdelse, optimering og brugertilpasning. Det gælder selv meget komplekse virksomheder med mange sprog, markeder, avancerede arbejdsgange og mange afdelinger og medarbejdere, der alle skal arbejde på websitet.
Platformen er mulig at tilpasse til den enkelte virksomheds specifikke ønsker og behov, så I kan få adgang til netop de features og funktionaliteter, som I måtte have behov for.
Med Optimizely får I:
- Brugervenligt CMS
- CMS, e-handel og marketing i én samlet platform
- En skalerbar platform
- En fleksibel platform, der kan skræddersys til jeres behov
- God integration til andre systemer
- Indbygget personalisering, segmentering og kampagnemuligheder
- Mulighed for at skabe omnichannel-oplevelser
- Gode muligheder for at aktive jeres digitale løsninger i skyen
Skræddersy kundernes oplevelse
Da Optimizelys Digital Experience Platform både indeholder CMS, e-handel og marketing i et og samme system, har I mulighed for at skræddersy kundernes oplevelse fra første gang, de browser jeres webshop til de efterfølgende kampagner – også uden for webshoppen.
Den intelligente dataopsamling sikrer, at webshoppen kan genkende den besøgende fra tidligere besøg og identificere, hvilke produkter og produktkategorier vedkommende har vist interesse for. Det betyder, at de besøgende bliver præsenteret for indhold, der relaterer sig til demografi, tidligere adfærd på shoppen og købshistorik.
De mange features letter arbejdet med at styre kampagner, drive fokuseret salg og personalisere kataloger og søgninger til forskellige kundesegmenter med stor nøjagtighed.
Relevante budskaber på tværs af kanaler
Optimizelys personaliseringsfeatures kan også benyttes på jeres øvrige marketingkanaler. Blandt andet i nyhedsbreve, hvor I kan tilpasse budskab, tilbud og produkter til forskellige segmenter. På baggrund af den opsamlede viden om kunderne kan I også påvirke deres adfærd gennem retargeting-kampagner på eksempelvis Facebook og Google. Platformen er dermed et vigtigt fundament for jeres omnichannel-strategi, da I med de indbyggede værktøjer er i stand til at møde kunderne med relevante og personaliserede budskaber på tværs af kanaler.
Redaktøren har tilmed mange muligheder for at opsætte landing pages og indholdssider, der støtter op om jeres marketing-kampagner. De mange testfunktioner tillader, at I kan afprøve design og indhold fra segment til segment. Med funktioner som automatisk indholdsoptimering, splittests og SEO-indsigter får I også værdifuld indsigt i kundernes præferencer, som I fremadrettet kan organisere og planlægge indhold og kampagner efter.
Vi rådgiver om mulighederne i Optimizelys Experience Platform
Med Optimizely får I altså en sammenhængende platform til at håndtere indhold og e-handel med fuldt integreret katalogfunktion, varehåndtering, ordrestyring og kampagner. Det er en stærk platform til både B2B og B2C e-handel.
Vertica er Optimizely Gold Partner, og vi har mange års erfaring med at udvikle e-handelsløsninger på platformen. Det gælder kunder som Bolia, Pompdelux og Kvadrat.
Samtidig er flere af vores medarbejdere certificerede. Derfor er vi i stand til at rådgive om, hvilke muligheder I har med Optimizely, og om det er den rigtige platform for jer.