For andet år i træk ligger Vertica nr. 1 på listen over digitale bureauer med mest tilfredse kunder.
Vi er enormt stolte over det gode samarbejde med vores kunder, som førstepladsen i kundetilfredshed afspejler.
Det gode samarbejde og kundernes tårnhøje digitale ambitioner er en forudsætning for at kunne levere kvalitetsløsninger.
Gode resultater og plads til forbedring
Generelt scorer Vertica mange point blandt kunder, når det kommer til kategorier som ”Gode til ecommerce”, ”Gode til at skabe resultater” og ”God forståelse for kundernes forretning”, hvor vi er få procentpoint fra nummer et på de respektive lister.
I analysen af brandpower vs. bruttoavance er Vertica beskrevet som overperformer. Derudover angiver 87 procent af kunderne Vertica, som det vigtigste samarbejdsbureau i forhold til branchens benchmark på 36 procent.
I forhold til benchmark scorer Vertica højt på områder som ”Gode til at integrere data” og ”Strategisk stærke”.
Jeppe Hansen, vores adm. direktør og partner, glæder sig over resultatet og forklarer:
”Vi er rigtig gode at overholde de aftaler, vi indgår med kunderne. Vi indfrier forventningerne med høj kvalitet og høj faglighed. Og vi møder vores kunder et sted, hvor de kan gennemskue, hvad vi laver.
Vi tror på, at man kommer længst med gennemsigtighed, ærlighed og høj kvalitet. Så det fortsætter vi med. Så er der en god mulighed for at vi også næste år placeres godt i kundetilfredshedsundersøgelsen.”