Har du en passion for frontendudvikling? Og sætter du pris på en sund virksomhedskultur med gode kollegaer, sociale arrangementer og familievenlige rammer?
”Verti-hvem?”
Måske du har hørt om os? Måske ikke? Uanset hvad får du en lille intro her.
I Vertica udvikler vi e-commerce, der udvikler forretninger. Vi har efterhånden mere end 20 år på bagen, og i den tid er vi gået fra at være 3 udviklere til at være 150 verticanere på tværs af softwareudvikling, forretningsudvikling, UX, digitalt design, projektledelse m.m.
Vi arbejder sammen med nogle af Danmarks dygtigste ecommerce-virksomheder i både B2B og B2C. Det er virksomheder som Søstrene Grene, Hørkram, Molslinjen og Brødrene Dahl. Og det er vi stolte af. Vores fornemmeste opgave er, at få kundernes forretning og digitale løsninger til at gå op i en højere enhed, og det lykkes heldigvis ofte.
Til trods for den vertikale udvikling har vi en meget horisontal organisation. Her er ingen mellemledere eller chefer, der bestemmer, hvordan en opgave skal designes eller løses. Vi lader dem, som sidder med den faglige viden træffe beslutningerne. Og det kommer også til at gælde for dig!
Din nye hverdag
Du vil bidrage til og tage ansvar for udviklingen af nye teknisk komplekse e-handelsløsninger – lige fra forventningsafstemning med kunden til valg af frameworks, implementering, kvalitetssikring og endeligt go-live. Du vil blive tilknyttet ét fast team og én kunde, så du har tid og rum til at gå i dybden med løsningen. Teamet består typisk af 4-12 kolleger herunder back- og frontendere, UX’ere, digitale designere, testere og en projektleder, hvor du som frontender kommer til at arbejde tæt sammen med UX’erne. Vi har alle det til fælles, at vi brænder for det, vi laver. Vi hjælper og udvikler hinanden og er ikke bange for at dyrke vores fejl, fordi de er med til at styrke os. Og så er det altid det bedste argument, der vinder.
Når vi udvikler en ny e-handelsløsning, er projektet typisk 4000-6000 timer og gerne bygget med composable arkitekturer og moderne server-side rendering. Når et projekt er afsluttet, overgår det til vores interne service-team. De varetager driften, så du og dit team kan fokusere på nye projekter fra kunden. Du vil indgå i vores frontend faggruppe, med dygtige frontudviklere, så du altid har nogen til code reviews og til at sparre med. Derudover mødes I til ugentlige check-ins og månedlige faggruppemøder, hvor I taler om de nyeste trends og teknologier samt præsenterer projekter for hinanden.
Dit fundament
Du har mindst 5 års erfaring med HTML, CSS og JavaScript og kan forvandle forretningsmæssige behov til konkrete løsninger. Det er en fordel hvis du har arbejdet med større JS-frameworks som React og Vue. Samtidig er du god til at samarbejde med andre faggrupper og er ikke bange for at udfordre andres meninger – selvfølgelig på en venlig og velargumenteret måde. Du har en god forståelse for brugerens adfærd og motiverende UI, og du jagter de små detaljer, der løfter oplevelsen den sidste tand.
Din værktøjskasse indeholder egenskaber som:
- Implementering af responsitvt design – vi bruger TailwindCSS.
- Moderne frontend-arkitektur på Vue 3 og React med TypeScript - herunder Vite
- Moderne SSR rendering med Next.js eller Nuxt 3.
- Motiverende brugergrænseflader med et "progressive enhancement"-mindset
- TypeScript/ES6 (hovedsagelig, men ikke udelukkende) og evt. definering af builds
- Frontend performance-optimering, tilgængelighed og SEO
- Udvikling af forretningskritiske løsninger, hvor brugervenlighed og detaljeinteraktion er afgørende
- .NET-baserede content management systemer (hovedsagligt Umbraco og EpiServer)
Det får du med i købet
Vi er jo et ecommerce-hus, så vi kan ikke dy os fra at smide lidt ekstra godter ned i din kurv:
0 chefer, 150 kollegaer. Her er der ingen, der bestemmer, hvordan du skal arbejde. Vi har sat beslutningerne fri, så dem der har faglighed og kompetence selv bestemmer, hvordan de løser opgaverne. Det betyder, at du og dit team får mulighed for at indrette jeres arbejde, sådan som I mener, det er bedst.
Gennemsigtighed er en af kerneværdierne i Vertica, og derfor ligger vores personalehåndbog frit tilgængeligt her. I personalehåndbogen kan du læse, hvilke vilkår vi - og alle vores fremtidige kolleger - arbejder under. Hvis ikke du har tid til at læse hele håndbogen igennem, så har vi fremhævet nogle af dem, vi sætter særligt pris på.
Livslang læring: Vi går i livets skole, men af og til er der også kurser, konferencer eller uddannelser, som man kan lære af. Er der noget, du gerne vil blive klogere på, har du muligheden for at videreuddanne dig i Vertica. Vi har intet loft på uddannelsesbudgettet, så der heller ikke er loft på læringen.
Det sociale: Vi holder af sociale arrangementer, og vi holder mange af dem. Det kan være alt fra klatring, padeltennis, byg-dit-eget-tastatur og cocktail-kursus til familietur i Djurs Sommerland. Derudover tager vi hvert år på en firmaweekend, hvor vi har fokus på hygge, god mad og socialt samvær.
Hele mennesker på arbejde: Vi tror på at der er andet i livet end arbejde og derfor er det vigtigt for os, at vi holder os inden for en 37-timers arbejdsuge, og at vi behandler hinanden med stor ordentlighed og respekt.
Kan du se dig selv som en del af Vertica? Send os din ansøgning
Lyder dette som et drømmejob? Så send din ansøgning og CV hurtigst muligt. Vi er klar over, at det er umuligt at give et fuldstændigt og retvisende billede af dig selv ud fra en ansøgning og CV alene, men indledningsvist er det desværre alt, vi har.
Vi vil gerne lære personen bag ansøgningen så godt at kende som muligt. Fortæl os derfor om din passion og dine værdier. Din historie og dine drømme. Du er også velkommen til at kontakte Sara Stefansen, hvis du har spørgsmål eller ønsker at høre mere om stillingen. Sara kan nås på telefon +45 22 15 44 06, eller på mail sst@vertica.dk.