Er du på jagt efter den PIM-løsning, der kan løfte jeres forretning til et nyt niveau og optimere og effektivisere både jeres arbejdsgange og kundeoplevelser? Men har du svært ved at finde ud af, hvad den rette PIM-løsning er for jer? Hvordan PIM kan gøre en mærkbar forskel for din virksomheds digitale indsatser? Eller hvordan PIM passer ind i fremtidens tilgang til e-commerce?
Så vil vi gerne hjælpe dig på vejen til afklaring
Implementeringen af en PIM-løsning er en ambitiøs digital investering, og derfor er det også vigtigt at gøre jer nogle overvejelser inden, I vælger at gå ind i projektet.
Måske I allerede har et PIM-system, der ikke længere kan følge med virksomhedens vækst og fremtidsplaner, eller måske jeres organisation har nået et niveau, hvor strømmen af produktinformationer og kanaler nu er alt (!) for stor til, at I kan følge med.
Uanset hvad, kan vores workshop hjælpe til at etablere de indledende rammer for den vigtige beslutningsproces, der finder sted i forbindelse med investeringen i et nyt PIM-system.
Formålet med workshoppen:
- Gennemgang af business case specifikt for jeres PIM-implementering
- Opridsning af jeres digitale målsætninger
- Drøftelse af eventuelle optimeringspotentialer forbundet med en ny PIM-løsning
- Vurdering af den forretningsmæssig indvinding v. investering i et nyt PIM-system med henblik på fremtiden for jeres specifikke organisation og for e-commerce området som helhed.
Helt konkret kan I forvente at gå fra workshoppen med et skarpt strategisk oplæg, som I kan bruge i jeres videre beslutningsproces omkring PIM.
Hos Vertica har vi nemlig i mere end 20 år beskæftiget os med store e-commerce virksomheder, der tør sætte barren højt. Virksomheder, der i samarbejde med os, har rykket deres forretninger og opnået digitale udviklinger, som løbende har understøttet deres vækst.
Dette betyder, at vi i denne workshop trækker på dybdegående erfaring, når vi sammen stiller skarpt på, hvilken vej I bør tage med PIM for at se resultater og opnå værdi.

Praktisk om workshoppen:
Varighed: 2-3 timer
Deltagerprofil: CIO, CDO, Head of Product Information Management, Head of Master Data, e-commerce ansvarlige og e-commerce managers i større e-commerce virksomheder.
Forud for workshoppen: 0,5 times formøde m. nærmere drøftelse af potentiale, forretning og overvejelser (online eller telefonisk)
Pris: Gratis